ژاله فرامرزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تمام اماکن نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم چون از عهده تامین هزینه‌ نگهداری،  هزینه آب و برق و نگهداری تاسیسات و دیگر موارد این اماکن بر نمی‌آییم.
وی افزود: بیش از ۱۰ هزار مکان ورزشی در کشور داریم و اگر مورد نیاز خاص بخش تخصصی باشد پس از اعلام ادارات کل ورزش و جوانان هر استان ما در کمیسیون لوایح مصوبه هیات وزیران را برای بهره‌برداری رایگان اماکن دریافت می‌کنیم و آنها را در اختیار هیات‌های ورزشی قرار می‌دهیم.
فرامرزیان با بیان اینکه ماده ۸۸ و ماده پنج الزامی است که دولت برای نگهداری مکان‌های ورزشی برای دستگاه‌های دولتی قائل شده است،  اضافه کرد: برای کاهش آسیب‌های ناشی از استفاده حداکثری از اماکن ورزشی که در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد باید نظارت دقیق‌تری داشته باشیم تا این اماکن تخریب نشود و آسیب نبیند.  
فرامرزیان با اشاره به اینکه حین تحویل گرفتن این اماکن از بخش خصوصی باید دقت شود که به صورت سالم و کامل تحویل گرفته شود، یادآور شد: هر میزان اجاره‌ای که از این اماکن دریافت می‌شود در حوزه ورزش همان منطقه هزینه شده و عملا به ورزش اختصاص می‌یابد.  
آیین نامه اجرایی ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت شرایط نحوه اجاره برخی از اماکن دولتی از جمله اماکن ورزشی را تعیین می‌کند که در تاریخ ۱۳۸۱ تصویب شد.  
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برای افتتاح چند طرح ورزشی در شهرستان‌های بیجار، دهگلان، قروه و دیواندره به مناسبت دهه فجر از روز چهارشنبه سفری ۲ روزه به استان کردستان کرده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.