بهمن محمدرضایی روز چهارشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات اسکیت کردستان اظهار داشت: از هشت رشته زیرمجموعه این ورزش تنها سه رشته در محبط باز و یک رشته نیز در پیست ۲۰۰ متری برگزار می‌شود، پس می‌توان در سالن‌های سربسته در دیگر رشته‌ها تمرین و فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه نباید نبود پیست اسکیت را بهانه‌ای برای عدم فعالیت در این ورزش قرار داد، یادآور شد: در رشته‌هایی مثل اسکیت نمایشی که در داخل سالن قابل انجام است، می‌توان فعالیت ورزشی داشت.

رییس فدراسیون اسکیت تاکید کرد: این ورزش به عنوان یکی از رشته‌های جدید در کشور و دنیا مورد توجه اکثر مجامع بین‌المللی و در حال رشد و توسعه است، ضمن اینکه در ایران هم علاقمندان زیادی دارد.

محمدرضایی با بیان اینکه در انتظار ورود اسکیت سرعت به بازی‌های المپیک هستیم، اضافه کرد: این مهم نویدبخش آینده خوبی برای ورزش اسکیت است و باید در راستای تقویت آن گام برداشت.

وی به کسب کسب مدال طلای رشته فری استایل در مسابقات جهانی برای اولین بار در ایران اشاره کرد و یادآور شد: برای اولین بار سال گذشته در مسابقات آسیایی اسکیت سرعت نیز مدال طلا دریافت کردیم که بسیار ارزشمند است.

رییس فدراسیون اسکیت به وجود مشکل و کموبد امکانات زیرساختی این ورزش در برخی استان‌ها اشاره و اظهار داشت: به دلیل مشکلات اقتصادی و کمبود منابع، آنگونه که انتظار است نتوانستیم به ورزشکاران این رشته ورزشی خدمات ارائه دهیم.

محمدرضایی بر لزوم بهره‌‎گیری از حداقل‌ها برای پیشرفت در اسکیت تاکید کرد و گفت: فدراسیون در حد توان از فعالان این رشته حمایت مالی می‌کند اما هیات‌های شهرستان‌ها نیز باید با تعامل و همکاری برای توسعه آن گام بردارند.

وی کردستان را از استان‌های اولویت دار برای حمایت از ورزش اسکیت آن در سطح کشور عنوان و اضافه کرد: خواسته‌ها از فدراسیون نیز باید در چارچوب قانون و منطقی باشد.

مجمع انتخابات هیات اسکیت کردستان روز چهارشنبه با حضور رییس فدراسیون برگزار و ابوذر عباسی تک کاندیدای این نشست با کسب ۱۱ رای از ۱۵ ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.