رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه در گفت و گو با خبرنگار مهر به طرح های قابل افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت تعداد پنج طرح صنعتی و تولیدی که تمامی آنها با سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت گرفته، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گفته علی منتشلو اعتبار هزینه شده برای این طرح ها ۵ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان بوده که برای ۳۴ نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.

پروژه تولیدی فنس و سیم مفتول با حجم سرمایه گذاری ۳۴۵ میلیون تومان و تولید سالانه ۳۰۰ تن در کنار اشتغالزایی برای ۵ نفر و پروژه تولیدی انواع رولر بلبرینگ با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و تولید سالانه ۲۷۰ هزار عدد که برای ۵ نفر اشتغال ایجاده کرده از جمله طرح های قابل افتتاح هستند.

همچنین پروژه تیرچه صنعتی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۷ نفر که سالانه ۲۰۰ تن تولید دارد در کنار طرح روغن تصفیه که برای ۸ نفر با اعتباری به میزان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اشتغالزایی به همراه داشته و سالانه هم ۱۲ هزار تن تولید دارد و در نهایت پروژه تولیدی روسری بافی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که سالانه ۲۵۰ هزار عدد تولید دارد و برای ۹ نفر هم اشتغال ایجاد کرده از دیگر طرح هایی است که به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1342732
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.