محمد محمودی روز پنجشنبه در نشست خبری با تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید والامقام تا آخرین روزهای عمرش در خدمت اسلام و دفاع از سرزمین ایران بود.

وی با اشاره به اینکه اولویت شهرداری ایجاد درآمد پایدار است، افزود: در ۵۰ روز کاری گذشته، سرمایه گذارانی به شهرستان دعوت شدند که عقد قرارداد برای ساخت ساختمان پزشکان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی از مهمترین آنها است.

محمودی اضافه کرد: حدود ۲ میلیارد تومان وام از سازمان شهرداری‌ها برای احداث جایگاه عرضه سوخت که به دلایلی ساخت آن متوقف شده بود، گرفتیم تا با رفع مشکلات آن با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تا خرداد سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

شهردار دیواندره داشتن انبار مرکزی بزرگ برای شهرداری که سالانه ۲ تا ۳ میلیارد تومان وسایل خریداری می‌کند،  لازم دانست و یادآور شد: نبود انبار مشکلاتی ایجاد کرده که با راه اندازی انبار جدید و سر و سامان دادن به امکانات شهرداری تا یک هفته دیگر آماده بهره برداری خواهد شد.

محمودی ادامه داد: ساماندهی دره زباله که فاز اول آن ۴۵۰ متر فنس کشی شده از دیگر اقدامات است که با ایجاد جایگاه نگهبانی برای آن ماهیانه ۴۰۰ میلیون ریال برای شهرداری درآمد ایجاد شده است.

وی به تغیییرات سیستم اداری شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری دیواندره از بدو تاسیس تاکنون واحد برنامه ریزی و مطالعات نداشت که توانستم این واحد را ایجاد کنیم ضمن اینکه یکپارچه کردن سیستم شهرداری از دیگر برنامه ها است.

شهردار دیواندره با بیان اینکه بدهی شهرداری به پیمانکاران هشت میلیارد تومان بود که مشکلات فراوانی برای ما ایجاده کرده است، تاکید کرد: ۷۰۰ میلیون تومان از این میزان بدهی را پرداخت کرده‌ایم.

محمودی افزود: خرید یک دستگاه بیل مکانیکی با هزینه ۴۱۰ میلیون تومان و اختصاص ۱۲۰ میلیون تومان اوراق برای ساماندهی محله خلیفه آباد از دیگر کارهای شهرداری در دو ماه اخیر است.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.