به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در بیست و ششمین کارگروه تنظیم بازار استان کردستان با بیان اینکه گزارش هایی از گران فروشی در سطح بازار دریافت کرده است، اظهار داشت: قیمت کالاها در بازار باید کنترل شود و با افزایش قیمت کالاها بصورت غیر متعارف و خارج از قاعده جلوگیری شود و لازم است در این خصوص اداره تعزیرات جدی تر وارد عمل شود.

وی در ادامه سخنان خود به افزایش تولید گوشت قرمز در استان اشاره کرد و گفت: باید تدابیری اندیشیده شود که تولید کنندگان گوشت قرمز با ضرر و زیان مواجه نشوند و راه صادرات دام فراهم گردد.

مرادنیا افزود: عمده تسهیلاتی که در بخش اشتغال پایدار پرداخت شده به تولید گوشت قرمز اختصاص یافته و اگر مجوز صادرات آن تولیدت فراهم نشود بازگشت تسهیلات نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

استاندار کردستان ادامه داد: با توجه به در پیش بودن سال نو و افزایش تقاضا برای گوشت قرمز، لازم است از تولیدات استان گوشت قرمز به اندازه کافی ذخیره سازی شود.

وی همچنین به مدیران و دست اندرکاران حوزه تنظیم بازار تاکید کرد که بشدت با افزایش غیر اصولی و سودجویانه کالاها برخورد شود و از هم اکنون نیز کود بهاره کشاورزان به اندازه کافی تامین شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1319134
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.