هفته پنجم مسابقات هندبال دسته یک باشگاه‌های کشور امشب با دیدار تیم های هیات هندبال مریوان با تیم هیات هندبال خرم آباد به میزبانی مریوان در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان برگزار شد.

در این دیدار حساس که تیم هیات هندبال مریوان از امتیاز میزبانی بهره می برد در پایان با نتیجه ۲۸ بر ۲۸ برابر حریف قدرتمند خود متوقف شد و امتیازها بین ۲ تیم تقسیم شد.

تیم هیئت هندبال مریوان در هفته چهارم مسابقات هندبال دسته یک باشگاه‌های کشور برابر کیمیا کاشت کردستان دیگر نماینده استان کردستان با نتیجه ۳۶ بر ۳۱ نتیجه را واگذار کرده بود.

مسابقات هندبال دسته یک باشگاه‌های کشور با حضور ۱۷ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می شود که گروه چهارم این مسابقات پنج تیم حضور دارند که تیم هیات هندبال مریوان به همراه تیم کیمیا کاشت کردستان به عنوان ۲ نماینده استان کردستان با تیم های هیات هندبال خرم آباد، هیات هندبال کرمانشاه و تیم هیات هندبال همدان هم گروه است.

از استان کردستان به غیر از مسابقات هندبال، تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و تیم فوتبال بانوان آذرخش کردستان نیز در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.