مرضیه جعفری روز جمعه بعد از پایان دیدار نهایی ۲ تیم مدعی عنوان قهرمانی در نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان در ورزشگاه ملک نیای سنندج اظهار داشت: این بازی آخرین بازی فصل بود و از آنجا که ۲ تیم قدرتمند بدون شکست در مقابل هم قرار گرفته بودند،  از حساسیت و هیجان بالایی برخوردار بود.

وی با تبریک به تیم وچان کردستان اضافه کرد: کردستان تیم خوبی دارد و امیدواریم مسئولان استان، این تیم  را با بازیکنان با انگیزه‌ای که در اختیار دارد حمایت کند تا دختران‌کرد هم در ورزش کشور حرف برای گفتن داشته باشند.

جعفری  با ابراز رضایت از عملکرد تیم خود در این دیدار گفت: در شرایط آب و هوایی متفاوت با بم به سر می‌بردیم که سختی بازی را برایمان  ۲ چندان کرده بود.

 سرمربی تیم شهرداری بم اضافه کرد: تیم شهرداری بم توانست تمرینات خود را به خوبی در این بازی به نمایش بگذارد و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

 وی به زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم وچان کردستان هم برای شکستن رکورد کلین شیت تبریک گفت.

 جعفری درباره نیم فصل دوم رقابت ها و وضعیت تیم شهرداری بم هم گفت: در نیم فصل دوم بازیکنی را از دست نمی دهیم و فکر نکنم بازیکنی هم به جمع تیم اضافه شود.

 وی تاکید کرد: تمام هدف ما حفظ عنوان قهرمانی سال گذشته است تا تعداد قهرمانی های تیم در لیگ برتر به عدد هفت برشد.

وی که از ۱۶ سالگی به مدت ۲۰ سال سابقه مربیگری تیم شهرداری بم را دارد، درباره تغییر شرایط در این بازی حساس به نفع تیم خود هم گفت:در نیمه مربیان تنها از لحاظ روانی روی تیم خود کار کردم و تنها یک تغییر کوچک در ترکیب تیم داشتم ولی همین آمادگی روانی باعث شد تا میزبان را زمین گیر کنیم.

در آخرین دیدار نیم فصل اول هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم وچان کردستان امروز میزبان شهرداری بم ( قهرمان فصل گذشته ) بود که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش نتیجه را ۳ بر ۲ به مهمان خود واگذار کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.