روزنامه روژان در شماره 357 سفر وزیر نیرو به کردستان را دست مایه قرار داده و از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 11 هزارمیلیارد ریال طرح آب و برق افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

این روزنامه در مطلبی دیگر با عنوان گام‌های استوار سقز برای بازیابی استعدادهای هنر تئاتر کوردی جشنواره تئاتر کری سقز را بهانه ای برای توسعه فرهنگی در کردستان در حوزه هنرهای نمایشی دانسته است.

موسیقی، وین را به سنندج گره زد دیگر مطلبی است که در این هفته نامه به چاپ رسیده و در آن به مساله امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی بین سنندج و وین به مناسبت قرار گیری سنندج در بین شهرهای خلاق موسیقی جهان پرداخته است.

ماهنامه کوردواری نیز در شماره 56 خود با عنوان رسانه نامحرمان هیات های اجرای عدم همکاری هیات های اجرایی و مدیران میانی آنها با رسانه های مکتوب استان را به نقد کشیده است .

تارنمای استانی آفتاب دل نیز با عنوان دروغی دیگر از رسانه های ضد انقلاب/ رئیس آتش نشانی سنندج کشف ۵ جسد در سد قشلاق را تکذیب کرددروغی دیگر از رسانه های ضد انقلاب به شایعه تکذیب شده کشف ۵ جسد در سد قشلاق پراخته است.

تارنمای زریبار خبر نیز نوشته است بر اساس پژوهش چند سال گذشته دانشیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندران، حدود ۲۰ درصد مردم مریوان در استان کردستان نگرشی مثبت نسبت به قتل ناموسی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.