حسین خوش اقبال روز دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه تلاش تمامی دست اندر کاران حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب فاصله ترین فرد است، گفت: این ستاد یک هزار و ۲۴۵ شعبه را برای آخر رای در این استان پیش بینی کرده است.

وی اظهار داشت: این تعداد شعبه اخذ رای پیش بینی شده نسبت به یک هزار  ۱۹۷ شعبه دوره قبلی حدود چهار درصد رشد دارد و سعی شده اقدامی فراهم شود مردم با سهولت در این شعبات حاضر شوند.
وی با بیان اینکه این ستاد برای نهایی شدن تعداد شعبه های اخذ رای در انتظار نظر نهایی هیات نظارت است، افزود: در نهایت تعداد داوطلبان این استان به ۲۸۰ نفر رسیده است.

وی  اقبال تاکید کرد: باید برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

۱۲۴۵ شعبه اخذ رای در کردستان پیش بینی شده است
رییس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه تلاش تمامی دست اندر کاران حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب فاصله ترین فرد است گفت: این ستاد یک هزار و ۲۴۵ شعبه را برای آخر رای در این استان پیش بینی کرده است.
خوش اقبال  اظهار داشت: این تعداد شعبه اخذ رای پیش بینی شده نسبت به یک هزار  ۱۹۷ شعبه دوره قبلی حدود چهار درصد رشد دارد و سعی شده اقدامی فراهم شود مردم با سهولت در این شعبات حاضر شوند.
وی با بیان اینکه این ستاد برای نهایی شدن تعدا شعبه های اخذ رای در انتظار نظر نهایی هیات نظارت است افزود: در نهایت تعداد داوطلبان این استان به ۲۸۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.