دکتر انور اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه رسیدگی به اسناد بستری الکترونیک از اول شهریور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت آزمایشی و از اول آبان به صورت رسمی در استان راه‌اندازی شده است.

وی‌ با بیان اینکه در این مدت چهار هزار و ۸۰۰ مورد اسناد بستری به صورت الکترونیک بین بیمارستان‌های استان و بیمه سلامت مبادله و بررسی شده است، افزود: ایجاد سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری مزایای بسیار از جمله صرفه جویی در زمان، نیروی انسانی، کاغذ و تجهیزات به دنبال دارد.
مدیرکل بیمه سلامت کردستان اضافه کرد: به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرده‌ایم تا اول آذر باید تمام بیمارستان‌های سطح استان الکترونیکی شود ضمن اینکه پس از تاریخ اعلام شده اسناد بستری کاغذی از هیچ بیمارستانی پذیرفته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد خسارت متفرقه نیز در استان راه‌اندازی شده است، یادآور شد: تاکنون حدود ۲۳۰ سند از طریق این سامانه رسیدگی شده است.
در استان کردستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشترین تعداد شامل بیش از ۶۰۰ هزار نفر در روستاها ساکن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.