به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در نمایشگاه نقاشی میترا یاوری تعداد ۲۰ تابلوی نقاشی در ابعاد ۷۰×۱۰۰ با موضوع زن، در سبک اکسپرسیونیسم برگرفته از ایده های ذهنی خود هنرمند، خلق و در معرض نمایش عموم قرارداده شده است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه ۲۸ مهرماه افتتاح و در مدت برگزاری هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

میترا یاوری فارغ التحصیل کارشناسی رشته ادبیات می باشد که نقاشی را نزد اساتید توانمند و به صورت تجربی فرا گرفت.

برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در شهرستان بیجار، برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در زنجان و عضویت در انجمن هنرهای تجسمی زنجان  بخشی از سوابق هنری این هنرمند محسوب می گردد.

وی که دارای مدرک ممتار خوشنویسی نیز می باشد هم اکنون به عنوان مدرس نقاشی و خط در آموزشگاه ها و کانون های زنجان مشغول به فعالیت می باشد.

یاوری حدود ۴ سال است به عنوان روزنامه نگار و گزارش گر در روزنامه های مردم نو و صدای زنجان در قسمت فرهنگی و هنری فعالیت می نماید و عضو انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران بیجار نیز می باشد.

این هنرمند نقاش در زمینه نویسندگی داستان نیز فعالیت می نمایند و  تاکنون  چند داستان کوتاه را نیز  به صورت هفته گی در روزنامه ها منتشر نموده و در صدد چاپ مجموعه داستان های خود در قالب کتاب می باشند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1277113
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.