باقر محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره اردوی استعدادهای برتر کونگ فو استان کردستان در رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور کونگ فوکاران دختر و پسر در شهرستان سروآباد در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره ۲۵ ورزشکار از سراسر استان کردستان به مدت چهار روز به تمرینات می پردازند و در پایان تیم منتخب دختران استان کردستان برای شرکت در مسابقات کشوری اول شهریور عازم استان چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

سرمربی تیم ملی کونگ فو کشور یادآور شد: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو کشوری پسران نیز به میزبانی استان کردستان پنجم شهریور در سنندج برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تیم بسیار خوبی را هم در بخش دختران و هم پسران آماده کرده ایم و مسئولان شهرستان سروآباد نیز برای برگزاری این اردو نهایت همکاری را با ما داشته و امیدواریم بتوانیم همچون سال گذشته که ۱۰ مدال از مسابقات کشوری کسب کردیم، امسال نیز این موفقیت را تکرار کنیم.

رئیس هیات کونگ فو شهرستان سروآباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم سروآباد در رده پسران نماینده ایی در این اردو ندارد اما در رده دختران سه کونگ فوکار خوب داریم.

سبحان خدامرادی افزود: این شهرستان نهایت همکاری برای میزبانی از اردوی استعدادهای برتر کردستان داشته و ورزشکاران در شرایط مطلوبی خود را برای حضوری موفق در مسابقات کشوری آماده می کنند.

شهرستان سروآباد با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.