مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: در راستای کاهش آسیب اجتماعی حاشیه شهرها و مناطق منفصل شهری اعتباری قریب به پنج میلیارد تومان برای طرح های تجهیز و هوشمندسازی مدارس حاشیه استان جذب و تخصیص یافته است.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، فرانک قدسی امروز با حضور در انبار مرکزی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان ضمن بازدید و نظارت بر توزیع تجهیزات خریداری شده برای مدارس جامعه هدف در شهرستان سنندج، با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای تجهیزات خریداری شده افزود: از طریق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در راستای کاهش آسیب اجتماعی حاشیه شهرها و مناطق منفصل شهری اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای، قریب به پنج میلیارد تومان برای طرح های تجهیز و هوشمندسازی مدارس حاشیه استان کردستان جذب و از طریق اداره کل آموزش و پرورش به شهرستان ها تخصیص داده شد.

وی گفت: آموزش و پرورش مهمترین نهاد تاثیرگذار در تربیت نیروی انسانی برای دستیابی به توسعه پایدار است و برای رفع مشکلات و محدودیت‌های فضای فیزیکی، امکانات و تجهیزات این نهاد باید تلاش مضاعف کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان عنوان کرد: با توجه به اینکه محدودیت امکانات در حاشیه شهرها بیشتر است و دانش‌آموزانی که از مدارس مناطق حاشیه استفاده می‌کنند به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌توانند از فناوری بهره لازم ببرند لذا این اعتبارات صرفا برای هوشمند‌سازی مدارس این مناطق اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان نیز در این بازدید گزارشی از تجهیزات آموزشی و کلاسی خریداری شده ارائه کرد و گفت: وسایل و تجهیزات خریداری شده برای تجهیز و هوشمند‌سازی مدارس شامل لپ تاپ، رایانه کامل، ویدئوپروژکشن، پرده نمایش، دستگاه کپی و چاپگر است.

نظام مرادی افزود: وسایل و تجهیزات خریداری شده کلاسی نیز شامل انواع صندلی دانش‌آموزی و آموزگار، انواع کمد و فایل و وایت برد است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان و مسئول کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر استان همچنین از آماده سازی مدارس و توزیع تجهیزات موردنیاز در بین سایر مدارس استان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های کارگروه در تابستان آماده سازی مدارس برای بازگشایی و رفع نواقص و مشکلات فیزیکی ساختمان‌های مدارس در سطح شهر و به خصوص روستاها به شمار می‌رود.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.