دانش زندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد در محور سروآباد - اورامان بدلیل حجم بارش در محدوده گردنه ژالانه فقط با زنجیر چرخ و به کُندی در جریان است.
وی اضافه کرد: تردد در محورهای سقز - مریوان، مریوان - سنندج (گردنه تیژ تیژگاران) و گردنه های مروارید و صلوات آباد نیز تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است و ماموران پلیس اجازه تردد به خودورهای فاقد تجهیزات زمستانی نمی دهند.
زندی افزود: راه های حدود 300 روستا در مناطق مختلف استان نیز بدلیل بارش برف مسدود است که بعد از رفع مشکل و برف روبی جاده های اصلی، راهداران برای رفع مسدودی این راه ها نیز اقدام می کنند.
فرمانده پلیس راه استان کردستان هم گفت: مسیر دزلی - مریوان از سمت درکی به اورامان بخاطر بارش سنگین برف مسدود شده و تردد هرگونه خودرو در این مسیر ممنوع است.
سرهنگ عیسی گوهری با بیان اینکه تردد هرگونه کشنده در مسیر سنندج - مریوان هم ممنوع است، افزود: تردد در مسیر فرعی مریوان - سقز با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
وی اضافه کرد: رانندگان در جاده های کوهستانی و گردنه های این استان حتما زنجیر چرخ و دیگر ملزومات سفر زمستانی همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.