به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز یکشنبه در ششمین جلسە ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار داشت: تعدادی از مدیران در بیان به جسارت جوانان اعتقاد دارند اما در عمل خلاف صحبت های خود رفتار می کنند.
وی اضافه کرد: باید پذیرفت که هر مدیر روزی از میز مدیریتی خداحافظی می کند و این جوانان هستند که پرچم دار آینده انقلاب خواهند بود پس باید فضا را برای فعالیت آنها بیشتر فراهم کنیم.
خوش اقبال با انتقاد از نحوه برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: با وجود تاکیدهای بسیاری که در گذشته شده اما همچنان در هر جلسه افراد مختلفی به عنوان نماینده دستگاه ها حضور پیدا می کنند.
معاون استاندار کردستان گفت: مدیران کل حتی اگر مشغله کاری داشته باشند باید نماینده ثابتی برای حضور در چنین جلساتی انتخاب کنند و در صورت نیاز خود به همراه کارشناس در جلسه حاضر باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: سازمان های مردم نهاد باید غیر دولتی بودن خود را اصل قرار دهند و با وجود برخی کمک هایی که برای شروع فعالیت از دولت کسب می کنند نباید چشم انتظار کمک های مداوم باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان هم در این نشست گفت: اکثر روسای شهرستان های ورزش و جوانان زیر 40 سال سن دارند و اگر انتخاب مدیران استان به این سمت پیش برود آینده خوبی در انتظار کردستان خواهد بود.
حامد جولایی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام راهبری در قالب گام پنجم انقلاب تاکید بسیاری بر بهره گیری از جوانان کرده اند، اضافه کرد: اعتماد به جوانان بسیار مثمر ثمر خواهد بود.
وی اظهار داشت: 37 سازمان مردم نهاد در استان به ثبت رسیده و 90 سمن دیگر نیز در انتظار هستند که تا سال آینده پس از طی مراحل قانونی به ثبت خواهند رسید.
40 جلسه شهرستانی و شش جلسه استانی ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شده است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.