به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم سالگرد حماسه 9 دی اظهار داشت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره با نقشه ها و توطئه های شوم خود بدنبال براندازی نظام بوده اما هیچگاه راه به جایی نبرده است.
وی افزود: دشمن همواره بدنبال بهانه ای است که از مساله ای سوء استفاده کرده و آن را به آشوب بکشد به گونه ای پایان آن به سقوط نظام برسند و نمونه بازر این تلاش های دشمن فتنه سال 88 بود.
نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: در فتنه سال 88 دشمن، اصل انقلاب را هدف قرار داد و شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی را به گونه ای ساماندهی کرد تا با توطئه های خود نظام را به لبه پرتگاه بکشاند.
وی با بیان اینکه بصیرت و دشمن شناسی ملت همیشه حامی و پشتیبان نظام موجب شد که دشمن باز هم ناکام بماند، یادآور شد: دشمن به جز ایجاد اختلاف هدف دیگری ندارد و همواره بدنبال ایجاد دو دستگی در بین ملت است.
آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با بصیرت، اتحاد و وحدت خود توانستند در حماسه 9 دی یک خطر جدی را از انقلاب و نظام دور کنند.
وی گفت: وقتی بصیرت، اتحاد و وحدت در میان ملت وجود داشته باشد هیچ قدرتی نمی تواند به نظام و انقلاب ضربه وارد کرده و تفرقه و اختلافی در میان مردم ایجاد کند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر تلاش برای برگزاری هر چه باشکوهتر بزرگداشت حماسه نهم دی افزود: با توجه به شرایط موجود بر کشور باید امسال بهتر از گذشته بزرگداشت این روز را برگزار کرده سپس به استقبال از 40 سالگی انقلاب رفته و آن را با اقتدار و با شکوه جشن بگیریم.
حماسه نهم دی در سال 1388 با حضور مردم و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی برگزار شد، در تقویم انقلاب اسلامی، 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.