حبیب الله ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این شهرستان 61 مرکز برای انجام خدمات مختلف بهزیستی فعال است.
وی افزود: این مراکز شامل 48 مهد کودک، 2 موسسه خیریه، 2 انجمن سلامت روان، 2 انجمن سلامت روان محلی، 3 کلنیک مددکاری اجتماعی، پایگاه خدمات اجتماعی، انجمن معلولین و کمپ ترک اعتیاد است.
ابراهیمی با بیان اینکه این اقدام در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف منشا خیر و برکت فراوان بود و در این شهرستان بسیار موفق عمل کرد، یادآور شد: از دیگر مزایای این طرح اشتغالزایی برای 123 نفر بوده است.
وی بیشترین حوزه های واگذار شده به بخش خصوصی را خدمات حوزه پیشگیری، امور اجتماعی و توانبخشی دانست و تاکید کرد: بهزیستی در کنار فعالیت سازمانی خود امکان رسیدگی به تمام امور را ندارد.
رئیس بهزیستی کامیاران گفت: بر همین اساس استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت و از سال 94 تاکنون با اجرای طرح واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی، شاهد موفقیت طرح بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه مراکز غیر دولتی در کنار بهزیستی فعالیت های خود را معطوف به خدمات رسانی شایسته به مددجویان کرده اند، اضافه کرد: جایگاه و نقش بهزیستی هم اینک در جامعه شناخته شده و این مسئولیت پذیری و تعهد فعالان این عرصه را دو چندان کرده است.
به گزارش ایرنا، چهار هزار و 447 نفر در شهرستان کامیاران زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که از این تعداد 2 هزار و 59 نفر مرد و 2 هزار و 388 نفر زن هستند.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.