به گزارش ایرنا، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین بهره برداری از این طرح ها، افزود: این تعداد طرح با اختصاص اعتباری افزون بر 78 میلیارد ریال بهره برداری شد.
ملک محمد قربانپور ادامه داد: طرح هادی روستایی برای روستاهای سرتشنیز، جغدان و سلم، اجرای فاز دوم سیستم آبیاری بارانی باجگیران، پرورش بوقلمون، زیرسازی و آسفالت معابر 6 روستا، تکمیل بوستان روستایی و افتتاح ساختان دهیاری جغدان از جمله این طرح هاست.
وی ادامه داد: تامین آب روستاهای برنجگان، دوپلان و سلم، نصب تجهیزات شبکه های توزیع برق، نصب و تعویض کنتورهای چند زمانه، اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر و اجرای آسفالت معابر شهرک صنعتی تشنیز از دیگر طرح های بهره برداری شده شهرستان کیار است.
قربانپور به کلنگ زنی 7 طرح در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح شامل طرح های برق رسانی، زیرسازی معابر و ایجاد بوستان کودک، به 7 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای نظام و خدمات دولت تدبیر و امید، خاطر نشان کرد: امید است بتوان با خدمات رسانی مطلوب تر به مردم در جهت کسب رضایتمندی آنها بیش از پیش گام برداشت.
به گزارش ایرنا، شهرستان کیار با 56 هزار نفر جمعیت در30 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، 243 طرح با اعتبار 2 هزار و 185میلیارد ریال سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری بهره برداری و افتتاح می شود.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.