به گزارش ایرنا، محمد خالدی سردشتی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان شهدای لردگان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این دولت بیشترین کمک به زیرساخت ها و تجهیزات درمانی شهرستانها اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت برند و شاخص دولت تدبیر و امید است و همه مردم خدمات اثرگذار این طرح را درک کرده اند.
به گفته وی، در مناطق کمتر توسعه یافته مانند لردگان، مردم از این طرح به خوبی بهره مند شدند و این طرح نگرانی ها بخش سلامت و درمان را رفع کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه ام آر آی و آنژیوگرانی که نیاز این شهرستان است نیز به دستور وزیر بهداشت و درمان دایر رفع می شود.
امام جمعه لردگان نیز گفت:یک پنجم جمعیت چهارمحال و بختیاری در این شهرستان قرار دارد و 27درصد جاده های ارتباطی استان در لردگان است.
حجت الاسلام سید مهدی تاجزاد در این آیین افزود:اکنون بیشترین تصادفات جاده ای استان در شهرستان لردگان است و لردگان نیازمند توسعه زیرساخت های درمانی از جمله اورژانس هوایی است.
به گفته وی، این شهرستان در مسیر زائران اربعین حسینی قرار دارد و با سه استانها کشور همسایه است.
وی گفت: نبود سرمایه گذاری لازم و دوری از مرکز استان باعث فقیر ماندن شهرستان لردگان شده است و حتی برخی از دانشجویان به دلیل فقر از رفتن به مرکز استان خودداری می کنند.
برهان حسن پور آقایی فرماندار لردگان نیز گزارشی از کمبودها و وضعیت موجود بهداشت و درمان شهرستان را ارائه کرد.
به گزارش ایرنا، بهره برداری از اورژانس هوایی، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، نشست با اعضای هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه، افتتاح فاز الحاقی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد، افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهدای لردگان و اورژانش 115 این شهرستان از برنامه های سفر 2 روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به چهارمحال و بختیاری بود.
شهرستان لردگان در 160کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و نزدیک به 200هزار نفر جمعیت دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.