به گزارش ایرنا، مسعود ملکی روز دوشنبه در دیدار از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بروجن تاکید کرد: 283 واحد تولیدی در 5ناحیه و شهرک صنعتی این شهرستان استقرار و فعالیت دارد که بخش عمده ای از تولیدات این واحدها در کشور بی نظیر است.
وی افزود: کمبود سرمایه در گردش، نبود مواد اولیه و رکود در بازار فروش جزو مهمترین مشکلات تولید کنندگان شهرک صنعتی شهرستان بروجن است که باید برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کرد.
ملکی تصریح کرد: البته با وجود این مشکلات اما خط های تولیدی واحدهای صنعتی شهرستان بروجن فعال است.
وی یادآور شد: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح آن در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف ایجاد رونق کسب و کار از مهمترین برنامه های مسئولان برای ارتقای وضعیت کارخانه های شهرک های صنعتی شهرستان بروجن است.
فرماندار و تعدادی مسئولان شهرستان بروجن از واحدهای تولیدی همایون گاز، جی بام، آرامیس و کاشی ارس بازدید کردند.
همچنین در حکمی از سوی کوروش بیگدلی مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری و با حضور فرماندار شهرستان بروجن محسن برجیان به عنوان مدیر امور مالیاتی بروجن معرفی و از خدمات مهران کیوانی مدیر سابق امور مالیاتی این شهرستان قدردانی شد.
بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و از لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در محور ارتباطی ترانزیتی استان های مرکزی به بنادر جنوب و جنوب غرب کشور به عنوان یکی از مهمترین شاهراه های اقتصادی به حساب می آید.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.