جواد کارگران دهکردی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این فیلمها در قالب طرح سینمای هنر و تجربه در سالن شماره 2 سینما غدیر شهرکرد به روی پرده خواهد رفت.
وی گفت:فیلم های وقت ناهار، هنوز نه ، روتوش ، حیوان و شب تولد عنوان 5 فیلم برتری هستند که در شهرکرد امسال به صورت حرفه ای اکران می شود.
کارگران اظهار کرد: اکران این فیلمها مانند فیلمهای سینمایی بر روی پرده سینما انجام می شود و بلیت فروشی آن نیز در قابل اکران فیلم کوتاه ایران انجام می شود.
وی تصریح کرد: با اکران این 5فیلم برتر ایران فصل جدیدی در حوزه سینمای چهارمحال و بختیاری به خصوص در بخش فیلم کوتاه رقم خواهد خود.
کارگران، قرار گرفتن سینما در سبد فرهنگی و هنری خانوارها را از برنامه های مهم دولت بر شمرد و یادآور شد: ظرفیت سینماهای استان از 485 صندلی به یکهزار و 285 صندلی افزایش یافته است و این رشد باعث دسترسی مردم به سینما شده است.
به گفته وی،در 4سال گذشته تعدادی فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند تولید شده از 4 عنوان دولت دهم به 27عنوان رسید و تولید فیلم کوتاه در استان 6 برابر شد.
به گزارش ایرنا، بخشی از جشنواره بین المللی فجر در سال 96 به اکران و داوری فیلمهای کوتاه اختصاص یافت که با استقبال برخی از فیلمسازان مواجه شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.