به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در دیدار از بازارچه صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد تخت به صورت هتل و اسکان در مهمانسراها یا مدارس پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی 97 در استان 10 کمیته استانی و 9 کمیته شهرستانی برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی فعال شده است.
به گفته وی، در این ایام 7 هزار و 500 نفر اعضای ستاد تسهیل خدمات سفر استان به مسافران نوروزی در شهرستان ها خدمت رسانی می کنند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد،سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت:زمینه لازم برای حضور گردشگران فراهم شده است.
اردشیر نوریان افزود:امید است در سال 97 گام های بلند برای رفع محرومیت از نقاط مختلف استان برداشته شود.
به گزارش ایرنا، برای نوروز 97 در چهارمحال و بختیاری 111 مدرسه استان با809 کلاس با فعالیت 197 نفر عوامل اجرایی برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
46 پایگاه نوروزی امداد شهری و جاده ای در نقاط مختلف با 247 تکنسین اورژانس مشغول خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
9 پایگاه ثابت، 4 پایگاه موقت و 4 پایگاه کوهستان در حوزه امداد و نجات و 17 پایگاه ثابت ایمنی و سلامت و 9 پایگاه سحاب ( سامانه حرکتهای امدادی و بشردوستانه) ویژه جوانان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی چهارمحال و بختیاری فعال شده است.
علاوه بر این 17 ایستگاه انتظامی و 430 گشت خودرویی و موتوری به صورت شبانه روزی در محورهای استان در طول نوروز 97 مستقر شده است.
نوروز سال گذشته بیش از یک میلیون مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شد که بخشی از این مسافران نوروزی در استان در شبهای نوروزی اقامت کردند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.