به گزارش ایرنا، اقبال عباسی عصر پنجشنبه همزمان با هشتمین روز دهه فجر در جمع مردم شهرستان فارسان تاکید کرد: دولت علاوه بر این مبلغ هزینه جاری، سالانه 6 هزار میلیارد ریال در حوزه عمرانی این استان شامل راه ها، بهداشت، درمان، آموزش، مدرسه سازی و غیره هزینه می کند.
عباسی تاکید کرد: اعتبارات دولتی پاسخگوی رفع مشکلات کنونی نیست و برای رسیدن به اهداف توسعه ای در بخش های مختلف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین بهره مندی از توان بخش خصوصی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی افزود: تضمین امنیت سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین برنامه های مسئولان ارشد استان به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: استکبار جهانی در 40 سال گذشته همواره با طراحی توطئه های مختلف سعی در ضربه زدن به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته است.
عباسی تصریح کرد: ترورهای مختلف، تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله، اعمال تحریم های ظالمانه، تشکیل گروهک های تروریستی و بسیاری فعالیت های دیگر مهمترین اقدامات استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
وی یادآور شد: اطاعت مردم ایران از رهبری های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور همیشگی و گسترده آنان در صحنه های مختلف همواره باعث شکست توطئه های استکبار جهانی شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز دشمن برای جلوگیری از رشد جمهوری اسلامی ایران و تبلیغ دین اسلام در دنیا تلاش می کند.
به گزارش ایرنا، همزمان با هشتمین روز دهه فجر و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری 30 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان فارسان با 138 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی مستقیم 65 نفر بهره برداری و عملیات اجرایی 7 طرح جدید با 90 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی آغاز شد.
فارسان در 35 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.