سردار رمضان شریف روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: سپاه پاسداران شناخت بسیار خوبی نسبت به گروه تروریستی داعش پیدا کرده است و همانگونه که سردار قاسم سلیمانی اعلام کرد، خلافت رسمی داعش که حوزه سرزمینی مستقلی را در اختیار داشته باشد و ساز و برگ اداری و تامین لجستیکی سازمان یافته ای داشته است، اکنون از این گروه تروریستی گرفته شده و پایان این خلافت خود خواسته اعلام شده است.
به گفته وی، تفکر و رفتارهای ایذایی داعش در همان بیانیه ابتدایی سپاه و در نامه مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی نیز مورد تاکید قرار گرفت که نباید از دشمن غافل بود.
شریف یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند 6 سال گذشته در امر مستشاری در سوریه و عراق توانست داعش و پدیدآورندگان داعش را ناکام کند و بدون شک از شکل گیری دوباره داعش در نقاط پیرامونی مرزهای ایران جلوگیری خواهد شد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ظلم و ستمی که این ها در افغانستان انجام می دهند یک هشدار است تا در این بخش از جغرافیایی جهان این گروه شکل نگیرد.
وی در خصوص اقدامات سپاه برای کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه افزود: سپاه در این زمینه سه اقدام اولیه داشت که بخشی از آن مربوط به 48 تا 72 ساعت اولیه زلزله بود که بازگشایی راه ها و بیرون آوردن مصدومان از زیر آوار بود.
وی در خصوص ساخت خانه برای زلزله زدگان نیز تاکید کرد: در این زمینه براساس نیازمندهای هایی که بنیاد مسکن به عنوان متولی کار اعلام کند، سپاه اقدامات لازم را انجام می دهد و براساس تفاهم نامه هایی که منعقد می کند، این کار را انجام خواهد داد.
به گزارش ایرنا، آبان ماه امسال با آزادی کامل شهر رواه در 340 کیلومتری غرب بغداد و در غرب استان الانبار، وزیر کشور عراق اعلام کرد که کار داعش از نظر نظامی در عراق به صورت رسمی پایان یافت.
در زلزله آبانماه امسال در بخش هایی از استان کرمانشاه نزدیک به 500 نفر کشته شدند و تعدادی از خانه های مردم براثر زمین لرزه تخریب شد.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.