به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی امام جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز یکشنبه در آیین گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) و یادواره شهدای کوهرنگ که در مسجد امام حسین(ع) کوهرنگ برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه(س) و تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: گفتن از بایدهای قرآنی، دینی و شهدان انسان را کمال و سعادت می رساند.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: کسانی که این انقلاب اسلامی را به وجود آورده اند، یک تحول در عالم ایجاد و در راه انقلاب جان تقدیم کردند در درگاه الهی مقام رفیعی دارند.
نکونام خاطرنشان کرد: مشکل بزرگ ما غفلت و عدم اندیشیدن به آینده است و متاسفانه ما گرفتار مسائل دنیوی شده ایم و از آخرت غافل گشته ایم.
امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: سفرهای گرامیداشت ایام فاطمیه در استان رویکرد فرهنگی دارد و در این سفرها تلاش می شود تا چهارمحال و بختیاری به عنوان یک استان حرکت کننده در راستای سبک زندگی دینی باشد.
حجت الاسلام و المسلمین اباالفضل صابری اراکی، استاد حوزه و دانشگاه، نیز تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: برخی با شنیدن نام انقلاب سال 57 را به یاد می‌آورند در حالی که خداوند متعال با بعثت نبی اکرم(ص) انقلابی در کل بشریت ایجاد کرد.
کارشناس مذهبی اظهار کرد: انقلاب حضرت فاطمه(س) به نام انقلاب فاطمی برگرفته از انقلاب حضرت پیامبر اکرم(ص) بود که در تاریخ بشریت ایجاد کرد.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز علت مخالفت با انقلاب اسلامی و عصبانیت دشمنان انقلاب این است که می خواهند دنیا را با جاهلیت اداره کنند به همین دلیل با ملت هایی که بیدارگر هستند دشمنی می کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و بخشی از بافت این شهرستان را عشایر کوچرو تشکیل می دهند.
دریافت کننده : محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.