به گزارش ایرنا، سردار یدالله جوانی عصر شنبه در نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی ناحیه 2 شهرکرد افزود: دشمن به دنبال این است که جغرافیای ذهنی مردم را به اشغال مجازی خود درآورد و با مدیریت ادراکات افراد، احساس ناکارآمدی را در بین جوانان ترویج کند.
به گفته وی، دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی، موسیقی، نفوذ فرهنگی به دنبال اشغال مجازی ایران و تهاجم علیه کشور است.
جوانی یادآور شد: این حرکت دشمن با تطهیر رژیم منحوس پهلوی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام می شود تا بتواند بر افکار جوانان اثرگذار باشند و بین مردم و مسئولان نظام بدبینی و شکاف ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: دشمن به این دلیل که نتوانست در جنگ سخت برنامه های خود را علیه جمهوری اسلامی ایران پیش ببرد، به جنگ نرم روی آورده و این جنگ نرم حاصل تجربه دهه 60 است که در هشت سال دفاع مقدس از ایران شکست خورد.
جوانی با بیان اینکه دشمن تصور نمی کرد انقلاب اسلامی چهار دهه در جهان اثرگذار باشد، تاکید کرد: موضوع مردمسالاری دینی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و دشمن می خواهد از طریق جنگ نرم به جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کند.
به گفته وی، تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم در تعیین سرنوشت خود هیچ نقشی نداشتند و حتی در دوره رضاشاه لیست نمایندگان مجلس در برخی از سفارتخانه ها تنظیم می شد.
جوانی یادآور شد: به دستور آمریکایی ها، رژیم منحوس پهلوی حضرت امام را تبعید کرد که تبعید یک مرجع تقلید به دستور مستقیم آمریکایی ها به شاه اجرایی شد.
وی مردم سالاری دینی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم صاحب اصلی مملکت شدند و بر سرنوشت خود حاکم شدند و دست دشمن را از منابع ملی کوتاه کردند.
جوانی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همجه ها علیه انقلاب از سوی دشمن آغاز شد که مردم در جنگ سخت و نرم در برابر دشمن ایستادگی کردند.
وی به اظهارات مقامات آمریکایی علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در آخرین اقدام نیز رئیس جمهوری آمریکا همه مردم را تروریست عنوان کرد، اما 24 ساعت پس از اغتشاشات دی ماه ترامپ در توئیتی اعلام کرد که از اغتشاشات حمایت می کند.
جوانی یادآور شد: دشمن با مردمسالاری در ایران مشکل دارد و مهمترین برنامه دشمن توقف انقلاب اسلامی و تمدن ایران اسلامی ایران است.
وی تاکید کرد: مشکل اصلی دشمن با انقلاب اسلامی هویتی است و آمریکا ابرقدرتی خود را در توقف انقلاب اسلامی می داند.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: وظیفه معلمان و فرهنگیان، نخبگان و رسانه ها بصیرت افزایی در بین همه افراد است و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مطالبه گری برای رفع مشکلات مهمترین رسالت رسانه و معلمان است.
وی همچنین در نشست تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مصلی شهرکرد با ارائه آماری از رشد شاخص ها در حوزه جوانان و سلامت و درمان تاکید کرد و گفت: در انقلاب اسلامی ایران بسیاری از شاخص ها رشد کرده و حتی ایران در تولید علم به یکی از کشورهای شانزده گانه تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا، در نشست تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در مصلی شهرکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به مقایسه رشد شاخص های این دو بخش در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.