به گزارش ایرنا، در مجمع انتخاب رئیس و هیات رئیسه فوتبال چهارمحال و بختیاری که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون روز شنبه در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، تهمورث حیدری با کسب 23 رای از جمع 24رای ماخوذه، موفق شد برای چهار سال دیگر سکاندار این هیات باشد.
در این هیات ' ساسان تیموری ' تنها رقیب تهمورث حیدری به صورت کتبی انصراف خود را از ادامه رقابت انتخاباتی اعلام کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: مهمترین ویژگی هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری همدلی و وحدت بین اعضای آن است.
مهدی تاج در این مجمع افزود: این استان با توجه به استعدادهایی که دارد می تواند به صورت جدی بر روی فوتبال ساحلی که هزینه های کمتری نسبت به فوتسال دارد سرمایه گذاری کند.
به گفته وی، یکی از مهمترین ماموریت های این هیات در برنامه چهار ساله پیش رو، توجه به فوتبال بانوان است و زمینه توسعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان براساس قوانین کشور را در شهرستانها فراهم کند.
وی گفت: از این پس مسابقات فوتبال در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید ایران در 9 منطقه برگزار می شود و چهارمحال و بختیاری نیز در یکی از این مناطق دسته بندی می شود و هر فوتبالسیت استانی در طول یک سال در حدود 44 مسابقه شرکت می کنند.
به گفته وی، هیات استانی برای پیشبرد امور خود با اداره کل ورزش و جوانان هماهنگی لازم را داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این استان در رشته فوتبال استعدادهای لازم را دارد و حتی رشته فوتبال ساحلی بانوان در کشور تاکنون موفق به کسب عناوین مهمی شده است.
عبدالرحمان قاسمی در مجمع افزود: از 40 ورزشکار بیمه شده چهارمحال و بختیاری حدود 15هزار نفر در رشته فوتبال فعالیت دارند و این نشان می دهد که این رشته تا چه میزان در بین خانواده ها محبوبیت دارد.
وی به پتانسیل داوری چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت:5 داور این استان در لیگ برتر و 5 داور در سطح لیگ یک قضاوت می کنند.
قاسمی به ارتفاع بالای دو هزار متری استان از سطح دریا اشاره کرد و گفت: این استان تاکنون میزبان 6 دوره اردوهای تیم های ملی بوده است و توان میزبانی اردوی تیم های ملی فوتبال را نیز دارد.
رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری نیز گفت:باید جایگاه فوتبال استان مانند داوری این استان باشد چرا که اکنون داوری استان از اعتبار بالایی در سطح فوتبال ایران برخوردار است.
تهمورث حیدری افزود: فوتبال استان نیازمند حمایت است و اگر این حمایت نباشد فوتبال استان رشد نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا، در این مجمع داوران لیگ برتری استان از جمله موعود بنیادی فر و قهرمان نجفی نیز حضور دارند.
پیش از این تهمورث حیدری در یک دوره چهار ساله سکاندار هیات فوتبال استان بود که با انتخاب مجدد او، این دوره به 8 سال می رسد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.