سیدجعفر موسوی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا از ارسال 530 میلیون ریال وجه نقد و افزون بر 240 میلیون ریال زیورآلات در نیمه نخست امسال به کشور عراق خبر داد و افزود: 150 مترمربع فرش دستباف نیز توسط بافندگان استان برای کمک به صحن حضرت زینب (س) در کربلا اهدا شد.
وی از اعزام یکهزار نفر روز نیروی متخصص و فنی ساختمان طی همین مدت برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و اظهار کرد: در نیمه دوم سال جاری نیز نیروی انسانی متخصص ساختمانی به نجف و کربلا اعزام خواهد شد.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته نیز 150 نیروی فنی و ماهر ساختمانی از این استان به عراق اعزام شدند.
وی با اشاره مشارکت هدفمند و برنامه ریزی شده نیکوکاران استان در ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا گفت: سهم مردم استان در مرحله احداث، توسعه و تکمیل صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف و صحن حضرت زینب (س) در حرم امام حسین (ع) مشخص و در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اهدای 20 چادر صحرایی با ظرفیت هرکدام 150 نفر توسط یک خیر چهارمحالی مقیم کویت برای اربعین حسینی گفت: 22 حمام سیار و 55 چشمه سرویس دستشویی سیار نیز اهدایی مردم استان آماده ارسال به شهر نجف و کربلاست.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار:جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.