به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، سرهنگ مرتضی عسگری گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت اینترنتی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: براساس تحقیقات به عمل آمده شاکی عنوان داشت: از مدتی پیش فردی ناشناس در شبکه اجتماعی با ایجاد مزاحمتهای متعدد باعث از بین رفتن آسایش و آرامش من شده است لذا تقاضای رسیدگی دارم.

سرهنگ عسگری ادامه داد: کارشناسان این پلیس موفق شدند‌‌ طی اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر نمایند که در پی بازجویی های انجام گرفته وی در همان ابتدا به بزه ارتکابی خود اعتراف و هدف و انگیزه خود را از این کار انتقام جویی عنوان نمود. از این رو پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا گردید.

رئیس پلیس فتا استان گفت: قشرجوان و به خصوص دختران به لحاظ اینکه در جامعه آسیب‌پذیرتر هستند دقت نمایند که با اعتماد بی جا به دوستی‌های اینترنتی‌، صرف چند وعده و وعید و ابراز حرف‌های عاشقانه‌ که بعضا باعث برانگیختن احساسات می گردند، اطلاعات و به خصوص تصاویر شخصی خود را در معرض انتشار قرار ندهند که در نهایت با مشکل جدی اجتماعی روبرو شده و در اکثر اوقات عواقب آن قابل جبران نیست‌.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات چهارمحال وبختیاری گفت: به افرادی که در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اقدام به مزاحمت میکنند، هشدار داده می شود با اثبات عمل مجرمانه آنها باید پاسخگوی قانون و مسئول عمل مجرمانه خود باشند.

سرهنگ عسگری در پایان به کاربران گفت: هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند تا از به وقوع پیوستن چنین آسیب هایی در فضای مجازی جلوگیری کرده و امنیت خود را تامین کنند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 741334
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.