به گزارش ایرنا، فاطمه دوستی روز دوشنبه در آئین اختتامیه طرح ملی توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی و خانواده چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این طرح در 114 نقطه و روستایی شهرستان لردگان از مهر 1395 به صورت آزمایشی به اجرا درآمد.
وی افزود: پس از کسب موفقیت های مطلوب و دستیابی به اهداف پیش بینی شده، این طرح از فروردین 1396 تا نیمه شهریور امسال در 87 نقطه شهری و روستایی هشت شهرستان دیگر در چهارمحال و بختیاری اجرایی شد.
دوستی تصریح کرد: در روند اجرای طرح ملی توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی و خانواده چهارمحال و بختیاری 69 استاد شامل 32 استاد در شهرستان لردگان و 37 استاد در هشت شهرستان دیگر استان آموزش های تخصصی لازم را به مدت حدود 12 هزار نفر ساعت به شرکت کنندگان ارائه کردند.
وی یادآور شد: طرح ملی توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی و خانواده چهارمحال و بختیاری با همکاری سازمان های مردم نهاد اجتماع محور و سلامت محور در این استان اجرا شده است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این طرح ملی به منظور افزایش قدرت تحمل و سازگاری فرد در برخورد با مشکلات و حفظ سلامت روانی و ارتقای خانواده برگزار شد.
وی گفت: ارائه آموزش در زمینه کاهش خشونت ها، تنش و نزاع در خانواده و جامعه، توانمند سازی آنان از طریق مداخلات آموزشی و مشاوره ای از مهمترین سرفصل های این طرح محسوب می شود.
طرح ملی توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی و خانواده در 13 استان کشور از جمله چهارمحال و بختیاری به صورت آزمایشی اجرایی شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.