به گزارش ایرنا، سعید جعفریان دهکردی روز شنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در این کشتارگاه به ازای ذبح هر راس گوسفند 10 هزار ریال و به ازای کشتار هر راس گاو 40 هزار ریال هزینه دریافت می شود که جوابگوی هزینه ها نیست.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: سال گذشته 22 هزار و 700 تن مرغ در استان تولید و روانه بازار مصرف شد.
سام مردانی تاکید کرد: این میزان تولید مرغ در سه ماه نخست امسال هشت هزار و 300 تن بوده است.
وی افزود: سرانه مصرف مرغ چهارمحال و بختیاری 25 کیلوگرم است.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سه ماه نخست امسال 14 هزار و 412 مورد بازرسی از اصناف استان انجام شد.
حسن شمسی پور دهکردی تصریح کرد: در این بازدید ها 456 پرونده با 515 مورد تخلف به ارزش 460 میلیون ریال تشکیل و تحول مراجع قضایی شده است.
معاون صنایع دستی و هنرهای تجسمی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای راه اندازی بازارچه صنایع دستی شهرکرد سه میلیارد ریال هزینه شده است.
مهرداد رئیسی تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و حمایت از راه اندازی بازارچه های صنایع دستی با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهمترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
فرماندار شهرستان شهرکرد نیز با اشاره به ثبت ورود 38 هزار مسافر به این شهرستان در تعطیلات عید فطر گفت: آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با آمار این فرمانداری همخوانی ندارد.
حمید ملکپور دهکردی تصریح کرد: در شهرکرد بیش از 300 واحد اقامتی و سوئیت دولتی وجود دارد که آمار اقامت کنندگان آن در گزارش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیامده است.
وی یادآور شد: همچنین آمار اقامت کنندگان در چادرهای بوستان لاله شهرکرد به عنوان ورودی مرکز چهارمحال و بختیاری در گزارش این اداره کل نیامده است.
ملکپور دهکردی اظهار کرد: به همین منظور باید آمار مسافران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری براساس شاخص های دقیق علمی ثبت و اعلام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: آرامش مطلوبی بر بازار این استان حاکم است و هیچگونه کمبودی در آن وجود ندارد.
سیامک سلیمانی دشتکی تاکید کرد: آرامش نسبی در سیستم عرضه و تقاضا و بازار از سیاست ها و برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید محسوب می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.