به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر افزود: در پی خبری مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی شهرستان کوهرنگ در محدوده بیرگان توسط 2 فرد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستورکار تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با بررسی مشترک فنی و میدانی کارآگاهان پلیس و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی شهرستان، مشخص شد بخشی از اراضی محدوده بیرگان به مساحت 26 هکتار و ارزش 11 میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف و بخشی از توسط 2 نفر تسطیح شده است.
سردار غلامزاده از انجام ساخت و ساز و حصار کشی غیر قانونی در این منطقه خبر داد و گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از مستند سازی از طریق پیاده کردن نقشه و عکس برداری از محل تصرف شده و با هماهنگی مقام قضائی عوامل زمین خواری را شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی افزود: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست اندازی متجاوزان و سودجویان در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
به گزارش ایرنا، بیرگان، نام یکی از دهستان‌های شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری است که دارای 36 آبادی و یکهزار و 670نفر سکنه است.
طرح تونل سوم کوهرنگ و سد بیرگان در این منطقه واقع شده است.
دریافت کننده: سمیه پناهنده** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.