علی کاظمی باباحیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: یکی از اهداف تروریست ها در حمله به مجلس و حرم مطهر امام راحل ایجاد وحشت در بین مردم بود که این هدف شوم تروریست ها ناکام ماند.
وی افزود: تروریست های بزدل فکر می کردند با حرکت مذبوحانه خود می توانند آرامش ایران را بر هم بزنند که این نقشه پلید گروه های تروریستی نقش بر آب شد.
کاظمی یادآور شد: در حالی تروریست ها به مرقد مطهر امام راحل هجوم بردند که در 14خردادماه امسال حضور مردم در آیین سالگرد ارتحال امام محل انسجام ملت ایران بود و این حضور مردم باعث وحشت تروریست ها شد.
عضو فراکیسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: این حرکات مذبوحانه تروریست ها خللی در امنیت ایران وارد نمی کند و تنها باعث انسجام بیشتر ملت ایران می شود.
کاظمی با قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی و نظامی در برقراری امنیت کشور افزود: امنیت ایران یک نعمت است و همه باید قدردان آن باشند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی روز چهارشنبه در تهران گفت: در این حمله متاسفانه 17 تن از مردم به شهادت رسیدند.
به گزارش ایرنا، روز گذشته (چهارشنبه ) در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی (ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس تروریست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
گروهک تروریستی داعش روز گذشته مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام (ره) را بر عهده گرفته بود.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.