به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرکرد افزود: مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید دارند و حضور مردم در این انتخابات لبیک به فرمان ولی امر مسلمین است و لبیک به فرمان ولی فقیه همواره برای کشور آثار بسیار مثبتی در پی داشته است.
وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات، نقش آفرینی آنها در سرنوشت کشور است و مردم در انتخابات نیز فرد صادق را انتخاب می کنند و ویژگی های صادق بودن فرد برای متقیان مشخص و روشن است.
به گفته وی، اگر مسئولی خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری رفتار کند، مردم او را سرزنش می کنند و از او دوری خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: عده ای می خواهند انقلاب را از مسیر خودش خارج کنند و بدنبال استحاله نظام هستند، بگونه ای که هم قانون اساسی و هم شکل انقلاب وجود داشته باشد ولی انقلاب از محتوا خالی باشد.
نکونام تاکید کرد: نباید نسبت به این رفتارها بی تفاوت بود و بی تفاوتی در برابر استحاله نظام از درون موجب می شود بیگانگان بر کشور مسلط شوند.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت و توان داخلی باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: این نگاه توجه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و بهره گیری از ظرفیت داخل است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد همچنین گفت: نگاه گروهی و جناحی نباید در انتخابات وجود داشته باشد و گروهی و جناحی عمل کردن برای کشور خطرناک است، زیرا در انتخابات مصلحت انقلاب و نظام را باید مد نظر داشت.
امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه به فعالیت های اثرگذار بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دوره های مختلف دولت ها با تصمیم اشتباه شان باعث شدند که جهاد سازندگی با آن همه خدمات ارزنده و اثرگذار در بخش کشاورزی ادغام شود و دیگر خبری از آن سازندگی ها نباشد.
وی افزود: به فرمان مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی تشکیل شد تا ادامه دهنده این راه شود و بسیج سازندگی با اتکال به ظرفیت جوانان بسیجی خدمات ارزنده ای را در کشور انجام داده است.
نکونام به فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت اشاره و از خدمات سربازان گمنام امام زمان (ع) برای ایجاد امنیت در کشور قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری در خطبه های این هفته شهرهای مختلف استان مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند.
خبرنگار :محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.