به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز سه‌شنبه در پیام خود تصریح کرد: نهم اردیبهشت کە در تقویم رسمی کشور بە نام روز شوراها نامگذاری شدە است، فرصتی است برای قدردانی از شوراهای شهر و روستا، کە با اندیشە و اتکا بە خرد جمعی در جهت حل مشکلات در سطح محلی تلاش می‌کنند و با نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری‌ها زمینە خدمت‌رسانی مطلوب و هر چە بهتر بە شهروندان را فراهم می‌نمایند.

در این پیام آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری، یکی از مبانی اصلی خود را تعامل و گفت و گو قرار داد و بنیانگذار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) همواره در تصمیم گیری‌ها بهره‌گیری از خرد جمعی را به عنوان یک اصل توصیه می‌کردند.

استاندار در پیام خود تاکید کرده است: شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توانستند اقدامات ارزشمندی در مقابله با ویروس کرونا انجام دهند و موجب کاهش خسارات مالی و جانی به استان شوند.

عباسی در پایان تاکید کرده است: اینجانب فرارسیدن روز شوراها را خدمت برادران و خواهرانی کە در جایگاە شورا در شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری مشغول خدمت‌اند تبریک عرض کردە و امیدوارم با تلاش بیشتر در راە تحقق جامعە شهروندمدار و شهر و روستاهایی آبادتر در سایە توجهات حضرت باری‌تعالی موفق و موید باشید.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون یک‌هزار و ۶۷۹ نفر عضور شورای اسلامی شهر و روستای استان هستند و ۱۰ شورای شهرستان در سطح استان تشکیل شده است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۴۳ شهر و نزدیک به ۸۰۰ روستا و آبادی است و جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.