به گزارش ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در این مدت نیز  ۹ خودرو به دلیل رعایت نکردن این طرح از سوی رانندگان آنها، توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

به گفته وی، از ابتدای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی و به منظور کاهش زنجیره گسترش ویروس کرونا، پلیس محدودیت‌های ترافیکی را در سطح استان اعمال کرده است.

وی گفت: در اجرای این طرح، ۹ دستگاه خودرو با پلاک سایر استان‌ها، به علت پافشاری رانندگان آنها مبنی بر تردد غیرضرور در داخل استان، ضمن اعمال قانون، در هماهنگی با مقام قضایی توقیف شدند.

 غلامزاده افزود: این رویه تا پایان طرح با جدیت در دستورکار پلیس قرار دارد و ماموران با خودروهایی که ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت نمی‌کنند، برابر قانون برخورد خواهند کرد.

وی از رانندگان و اقشار مختلف مردم خواست به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، با همکاری با پلیس از تردد غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

تا روز سه‌شنبه بیست و هفتم فروردین ؛مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.