به گزارش ایرنا، ملک‌محمد قربانی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان افزود:بنابر گزارش‌های موجود ۷۰درصد کشفیات مواد مخدر استان در محورهای ترانزیت استان از جمله محور ترانزیت لردگان به بروجن و شهرکرد بوده است.

به گفته وی، با توجه به اهمیت بحث پیشگیری و مقابله با موادمخدر، راه‌اندازی و استقرار ایستگاه ایست و بازرسی در سه‌راهی گوشکی و پل قرح در این محور ضروری است، که راه‌اندازی پاسگاه ایست و بازرسی زمینه بازدارندگی و جلوگیری از تردد و ترانزیت در زمینه حمل و توزیع مواد مخدر، قاچاق کالا ، چوب و زغال را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر و همچنین کالای قاچاق در سال ‌گذشته در این محور افزود: احداث ایست و بازرسی هم برای بحث مواد مخدر و هم برای قاچاق کالا در این محور به عنوان دروازه ورودی استان وترانزیتی بودن ضروری است.

قربانپور، از دستگاه‌های مسئول در سطح استان خواست تا نسبت به احداث ایست و بازرسی برای موادمخدر و هم برای قاچاق کالا اقدام کنند.

وی، به تهیه سند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان اشاره کرد و گفت: با تصویب این سند می‌توان با همکاری دستگاه‌های متولی در حوزه امور اجتماعی و کاهش آسیب در سطح شهرستان گام‌های موثری برداشت.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است و راه‌های این استان اکنون به عنوان محورهای ترانزیتی مرکز به جنوب مطرح است.

شهرستان لردگان در ۱۶۰کیلومتری مرکز استان قرار دارد و یکی از محورهای تزانریتی مرکز ایران به جنوب به ویژه خوزستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.