به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری، آیت‌اله احمدی با اعلام این خبر افزود: اهدای این ملزومات به ۱۲ مرکز درمانی استان با محوریت اتاق بازرگانی ایران و همکاری اتاق بازرگانی تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده ۱۲ هزار و ۵۰۰ قلم از ۸ نوع تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها تهیه و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان‌های استان قرار گرفت.
احمدی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، یکی از نگرانی‌های اصلی تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی بود که اتاق بازرگانی در این زمینه پیشگام شده است.
دبیرکل اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز در همین خصوص گفت: از همان روزهای آغازین اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا به کشور اتاق بازرگانی استان تلاش خود را برای کمک به کنترل شیوع این ویروس خطرناک آغاز کرد.

سید جلیل رضوی افزود: این نهاد علاوه بر سیاستگذاری‌های داخلی در راستای کاهش تردد و مراجعه فعالان اقتصادی و دورکاری کارکنان برای کنترل و درمان کرونا، اقدامات موثری دیگری مانند تامین و توزیع اقلام مورد نیاز کادر درمان در بیمارستان‌ها نیز در دستورکار خود قرار داد.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان به فعالیت‌های داوطلبانه خود ادامه می‌دهد و در تدارک سومین محموله کمک‌های بهداشتی و درمانی برای بیمارستان‌های استان است که به زودی تامین و توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری در مرحله نخست نیز ۶ میلیارد ریال ملزومات و تجهیزات پزشکی به بخش درمان این استان اهداء کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.