کمال اکبریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این منازل استیجاری غیرمجاز پذیرش گردشگر در شهرستان سامان در ۲ روز گذشته شناسایی و پلمب شده است.

وی افزود: مالکان این منازل که اقدام به پذیرش مسافر از استان‌های دیگر کرده بودند، برای سیر مراحل قانونی و برخورد جدی با آنان به مراجع ذی‌صلاح قضایی معرفی شدند.

اکبریان تصریح کرد: هم‌اینک تمامی مرکزها و مکان‌های اقامتی، دهکده‌ها، باغ‌های تفریحی، گردشگری و تاریخی شهرستان سامان تعطیل است و حق پذیرش مسافر را ندارند.

وی یادآور شد: همچنین ورودی‌های سامان بسته شده است و هیچ مسافری از روز جمعه ۱۶ اسفند سال‌جاری وارد این شهرستان نمی‌شود و مسافران به خارج از شهرستان بازگشت داده می‌شوند.

فرماندار سامان اظهار داشت: مردم این شهرستان همکاری بسیاری مطلوبی با مسوولان در راستای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا دارند.

وی گفت: همچنین برخی بازاریان سامان در اقدامی خودجوش و داوطلبانه با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا نسبت به تعطیلی مغازه‌های خود اقدام کرده‌اند.

اکبریان تاکید کرد: در همین راستا ضرورت دارد تا از مردم شهرستان سامان به‌لحاظ همکاری جدی با مسوولان با هدف تلاش برای ریشه‌کنی ویروس کرونا قدردانی شود.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بیش از ۱۰۰ کشور جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

سامان گردشگری در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.