به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی بعد از ظهر شنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله مقابله با ویروس کرونا، ضمن تشکر از پرسنل درمانی، اصناف، کارکنان پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها و …که رعایت بهداشت را دارند و به مردم کمک می‌کنند، اظهار داشت: استان تا ۴۸ ساعت گذشته وضعیت سفیدی داشته است.

وی بیان کرد: ستاد کرونا در استان باید تشکیل شود و کمیته‌ای برای اقدامات لازم راه‌اندازی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید به مردم امید داد و اکنون تمام دنیا با این ویروس درگیر است و حتی احتمال دارد درگیری بیش‌تر نیز شود که احتمال بدتر شدن اوضاع نیز وجود دارد.

وی اظهار کرد: موارد مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی خارج از فرایند اداری با هماهنگی دیوان محاسبات خریداری شود و انبارها پر شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اگر دانشگاه علوم پزشکی امکانات و اعتبار نیاز داشت توسط برنامه و بودجه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به کنترل ورودی و خروجی‌های استان، گفت: باید به شکل ایست و بازرسی با صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد.

وی با تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها گفت: از هر دستگاهی هر آنچه نیروی امکانات و تجهیزات و.... توسط دانشگاه علوم پزشکی درخواست شد، همه موظف هستند آن را در اختیار این دستگاه قرار دارند که عدم همکاری نوعی تخلف است زیرا موجب از دست دادن جان انسان‌ها می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های مرتبط مانند ورزش و جوانان و … در فضای مجازی و حقیقی برای همکاری با علوم پزشکی اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: در چند نقطه از استان ایست‌های بازرسی برقرار شود و و فرمانداران و متولیان همکاری نزدیکی در این خصوص داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه کمیته رصد و درمان و کمیته اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی توسط علوم پزشکی استان تشکیل شود، گفت: کمیته تدارکات و پشتیبانی نیز لازم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1368775
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.