شهرام ندیمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای مهر تاکنون ۶۱ روز بارندگی در استان وجود داشت که با توجه به حجم بالای بارش برف در استان،راهداران و تجهیزات بسیاری درگیر طرح راهداری زمستانی شدند.

وی ادامه داد: در همین مدت ۲۴ هزار و ۲۵۵ تن شن و نمک در محورهای برفی استان پاشیده شد.

ندیمی، همچنین از ریزش‌برداری یک هزار و ۶۳۹ مقطع در استان خبر داد و گفت: ریزش کوه و سقوط بهمن در جاده‌های پرخطر و سخت‌گذر در طول زمستان امسال منجر به مسدودی موقتی جاده‌های ارتباطی شد که با تلاش شبانه‌روزی راهداران در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اسکان ۵۶۴ مسافر در راهدارخانه‌های استان، افزد: راهداران همچنین به ۳ هزار و ۷۶۹ خودروی گرفتار در برف نیز در طرح راهداری زمستانی امدادرسانی کردند.

ندیمی با اشاره به اخطار هواشناسی استان مبنی بر وقوع سیل و بارش برف و باران در هفته جاری از آماده‌بارش راهداران استان خبر داد و گفت: تمامی راهداران در حال آماده‌باش قرار دارند و راهدارخانه‌ها و ماشین‌آلات راهداری تجهیز شده است.

به گزارش ایرنا، در طرح راهداری زمستانی چهارمحال و بختیاری ۴۴ راهدارخانه، ۲۲۵ راهدار به همراه ۳۳۰ دستگاه خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در این استان تجهیز و فعال شده است.

چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.