حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه امروز، روز انتخابات است، اظهار داشت: باید مراقب باشیم انتخاب درست داشته باشیم و به گونه‌ درست، فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی افزود: ما باید انتخابگر خوبی باشیم، زیرا انسان عاقل در زندگی خود انتخاب درست را انجام می‌دهد، امید است انتخابی دشمن‌شکن در عرصه کمی و کیفی رخ دهد.

نکونام ادامه داد: امروز با اتمام انتخابات، پرونده فضای رقابتی جمع می‌شود که بعد از آن، نوبت همدلی است اگر چه در دوران انتخابات، فضای رفاقت حاکم بود که هر کدام از نامزدها در آن میدان تلاش کردند تا برنامه‌ها و دیدگاههای خود را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد:هر فردی که در انتخابات به عنوان نماینده مردم انتخاب شود، نماینده تمام مردم است، که  باید تمام جوانب را در نظر بگیرد و در برابر همه خادم باشد و همه مردم او را به عنوان نماینده خود بدانند، البته تحلیل‌ها و پیش بینی‌ها این است که مجلس که در این دوره شکل می‌گیرد متفاوت از دیگر مجالس بوده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:آن چه مهم است این که امروز این انتخابات به زیبایی می‌گذرد و مردم ایران اسلامی پای صندوق‌ها می‌آیند و یک انتخاب دشمن‌شکن در هر دو عرصه هم کمی و کیفی خواهند داشت اما مهم بعد از امروز و پایان انتخابات است.

وی، در ادامه با اشاره به وضعیت دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ، تصریح کرد:همه ساله چندین‌ماه راه ارتباطی این دهستان بسته می‌شود که با وجود مشکلات و سختی‌های بسیار  لازم است بیش از گذشته  به یاد آنها باشیم و گرهای از امور آن‌ها باز کنیم.

خطیب جمعه شهرکرد، با اشاره به آغاز ماه رجب، خاطرنشان کرد: ماه رجب، شعبان و رمضان ماه نورانیت و انسان‌ساز است که باید این فرصت های زیبا را درک کنیم.

به گزارش ایرنا،مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده را انتخاب و برای حضور در مجلس یازدهم راهی بهارستان می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.