حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز جمعه با حضور در پای صندوق‌های رای در شعبه شهید حقیقی شهرستان شهرکرد افزود: امروز، روز پربرکتی برای جمهوری اسلامی است و مردم ولایتمداری که در عرصه‌های مختلف حضور پررنگ و منجسمی دارند در این رویداد بزرگ کشور نیز حماسه‌ساز می‌شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا امروز در نخستین دقایق رای‌گیری خواستم نخستین نفری باشم که رای خود را به صندوق می‎اندازم و از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود تا در همین ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هجمه‌های دشمن در آسیب زدن به نظام اسلامی، تصریح کرد: دشمنان داخلی، خارجی و منافقان به نظاره نشستند تا حضور مردم را در انتخابات رصد کنند.

نکونام اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات تحریم‌ها را کاهش می‎دهد، از مشکلات می‌کاهد، دشمن را مایوس می‌کند و انسجام و پیوند درونی کشور را استحکام می‏بخشد.

وی با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات، افزود: زمینه مناسبی برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و عوامل اجرایی و نظارتی تلاش خود را در این راستا به کار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کند.

برای برگزاری انتخابات در این استان ۷۳۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.

۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر  در این استان واجد شرایط رای دادن هستند از این تعداد ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.