به گزارش ایرنا، اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر در پاسداشت شهدای دوران دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن، مهمان لاله‌های وطن شدند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای شهرکرد با اشاره به اینکه روح شهدا بلند و نظاره‌گر است، گفت: حضور مردم در همه عرصه‌ها پس از ۴۱ سال از پیروزی کشور نشان دهنده این است که راه شهدا و امام شهدا و مکتب اسلامی تداوم دارد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام افزود:حضور مردم در این آیین نشان‌ داد که مردم و مسوولان در نظام اسلامی پس از ۴۱ سال به بالندگی و افتخار دست پیدا کرده‌اند و این حضور نشان‌دهنده این است که راه  شهدا و مکتب شهدا، کم رهرو نشده است.

به گفته وی، ایران با اقتدار یک سیلی بر گوش دشمن ستمگر نواخت و آنچنان ابهت پوشالی دشمن را در هم شکست که دشمن سالیان سال هم نتواند قدرت دوباره به دست آورد.

وی افزود: مردم همیشه بصیر و آگاه کشور در همه عرصه‌ها از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت.

به گفته وی، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند هر سال و به مراتب بهتر و به هم پیوسته‌تر حاضر خواهند شد و با مشت‌های گره کرده خود همبستگی و اقتدار نظام را فریاد خواهند زد.

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای رعب و وحشت در دل دشمن ایجاد خواهد کرد و نفاق را از نظام دور و بدخواهان نظام را سرافکنده خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر مسوولان  استانی صبح روز پنجشنبه در گلزار مطهر شهدای شهرکرد حضور یافتند و با گلباران قبورمطهر شهدا و تجدید میثاق با امام و شهدا به مقام شامخ شهدای شهرکرد ادای احترام کرد.

نونهالان استان چهارمحال و بختیاری نیز با حضور در گلزار شهدای استان با شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم تجدید میثاق کردند و حضور نونهالان در گلزار شهدا با عنوان "من سلیمانی‌ام"بود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس، ۲ هزار و ۴۴۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد، ۴۰ فرمانده و سردار شهید است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.