به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در ویژه برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرکرد افزود: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی استکبار جهانی اهداف و منافع خود را در خطر دید و از همان ابتدا با دشمنی با ایران اسلامی خواهان ضربه زدن به این کشور شد اما این فتنه‌ها به یاری خدا، رهبری مدبرانه و مقاومت مردم هیچگاه اثرگذار نشد.

وی ادامه داد: امروز هم به برکت آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حضور مقتدرانه حاج قاسم سلیمانی در منطقه، جبهه مقاومت قدرتمند شد و آمریکا باید بداند این قدرت و حضور فعال پس از شهادت سردار سلیمانی نیز ادامه می‌یابد.

نکونام، شهادت سردار سلیمانی و حمله موشکی سپاه به پایگاه عین‌الاسد را یوم‌الله دانست و گفت: با شهادت سردار دلها، تمامی ملت ایران و انسان‌های آزادیخواه جهان زیر پرچم این سردار بزرگ متحد و یکپارچه شدند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: حمله موشکی به عین‌الاسد ضربه بعدی ایران اسلامی به آمریکا بود به نحوی که خیلی از زوایای این موضوع پنهان مانده و آمریکا هنوز به حقایق این حمله آگاه نشده است.

نکونام، با تاکید بر ضرورت وحدت و یکپارچگی ملت ایران در آستانه انتخابات اسفند، خاطرنشان کرد: مسیر نورانی انقلاب اسلامی با این حضور حداکثری و بابصیرت مردم به خوبی تداوم می‌یابد و آمریکا روز به روز ذلیل‌تر و حقیرتر می‌شود.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پس از گمانه زنی‌های بسیار به همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌ وزیر رژیم‌ صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و از طرح صلح خود موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد، موضوعی که با واکنش منفی بسیاری از کشورها و چهره‌های خارجی مواجه شد و بسیاری یا با دیده تردید به آن نگریستند یا با آن مخالفت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.