به گزارش خبرنگار مهر، حفیظ الله فاضلی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: معیار انتخاب کارگران، کارفرمایان، کار آفرینان و خانواده شهدای کارگر استان کارگران نمونه حوزه ورزش، کار آفرین بودن، خلاقیت در بنگاه‌ها و.... بوده است.

وی گفت: اکنون ۱۰۵ هزار کارگر بیمه شده اصلی در استان وجود دارد که با خانواده و تبعه آنان، بیش از ۶۰۰ هزار هستند که تحت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی از این ۶۰۰ هزار نفر بیمه شده روستایی، عشایری و کشاورزی هستند.

وی نظارت در اجرای صحیح قانون در بنگاه‌های اقتصادی را وظیفه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: در بنگاه‌هایی تعداد کارگران بیش از ۵۰ نفر است که طرح طبقه‌بندی مشاغل براساس قانون مشاغل اجرا می‌شود تا براساس نوع شغل، مدرک، تجارب و مهارت‌ها، حقوق متناسب با شغل خود دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عقب افتادگی حقوق کارگران استان توسط دو دستگاه اجرایی استان، تاکید کرد: پیگیر این امر هستیم اما در مجموع استان از این نظر شرایط خوبی دارد.

وی بیان کرد: سبدهای حمایتی و غذایی و خدمات بیمه‌ای از جمله حمایت‌هایی است که برای جامعه کارگران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344679
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.