حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد امام رضا(ع) شهرکرد افزود: تیرگی و ظلمت با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور کنار رفت و نورانیت و حقیقت پدید آمد اما برخی نتوانستند این حقیقت و نورانیت را درک کنند و با انقلاب همراه شوند.

وی ادامه داد: ریزش‌هایی که در طول این ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی در کشور هستیم شامل همه گروه‌ها و اقشار جامعه بوده و علت این ریزش‌ها ناشی از ندیدن نور انقلاب اسلامی است.

نکونام تصریح کرد: این در حالی است که عده‌ای این نور و حقیقت را به خوبی درک کردند و از رویش‌های انقلاب اسلامی شدند که از نمونه آن می‌توان به شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید رجایی اشاره کرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه هرکس حقیقت انقلاب را درک کرد عاقبت بخیر شد، به مسئولان توصیه کرد تا این نور را دنبال کنند تا بتوانند به بهترین نحو به مردم خدمت‌رسانی کنند.

نکونام با اشاره به آیه ۹۷سوره مبارکه نساء، فلسفه رسالت انبیاء الهی را رهایی مردم از استضعاف فکری دانست و گفت: امروز نیز رسالت دلسوزان اسلام و انقلاب این است که جامعه را از استضعاف فکری نجات دهند و آنها را در مسیر نورانیت انقلاب اسلامی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیشتر مردم کشور در نورانیت زندگی می‌کنند و جانفشانی و ایثارگری آنها در عرصه‌های بسیاری ثابت شده و در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو این حضور آگاهانه و بابصیرت را بار دیگر خواهیم دید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.