اقبال عباسی روز شنبه در آیین بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: سردار سلیمانی در عین حال که از منافع ملی ایران در خارج از مرزها حمایت می‌کرد، حامی شیعیان و مسلمانان آزادیخواه دنیا نیز بود.

وی صداقت و شجاعت سردار سلیمانی را از ویژگی‌های شاخص این فرمانده بزرگ اسلام برشمرد و گفت: سردار سلیمانی با شخصیت کاریزما و محبوبی که در نزد مردم داشت همواره می‌کوشید تا  بین همه اقشار و اقوام مردم همدلی و صمیصمت ایجاد کند.

عباسی از سردار سلیمانی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تئوریسین بزرگ عرصه بین‌المللی به شمار می‎رود، اظهار داشت: قدرت ایمان، روحیات و توانمندی سردار سلیمانی سبب شد تا استکبار اقدام به ترور این شخصیت بزرگ ملی و بین‌المللی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با شهادت زینب‌وار خود بار دیگر اسلام و انقلاب اسلامی را احیا کرد و امروز همه جهان شیعه و ایران اسلامی از تمامی اقشار و رده‌های سنی یک صدا آرمان‌های این فرمانده بزرگ را سر می‎دهند.

به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت مقام سردار قاسم سلیمانی امروز همزمان با شهرکرد در دیگر شهرستانهای چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه با دستور دونالد ترامپ و در اثر حمله پهبادهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد به همراه ابو مهدی مهندس از فرماندهان حشد الشعبی به شهادت رسید.
رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت این سردار رشید اسلام سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
رهبر انقلاب روز جمعه سردار سید اسماعیل قاآنی را به عنوان فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.