به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهراب عالی مسئول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان که در اولین نشست روابط عمومی ها با استاندار و مدیران استان سخن می گفت، مسیر توسعه استان چهارمحال و بختیاری را با توجه به منابع طبیعی سرشار و خدادادی و پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی، معرفی این سرمایه ها به کشور و دنیا دانست.

وی با اشاره به وجود مفاخر و مشاهیری مانند عمان سامانی، داراب افسر بختیاری، میرزا حبیب دستان بنی، طالب پور بروجنی، شیخ پیاده و آیت الله دهکردی افزود با معرفی این مفاخر و سرمایه ها به کشور و تبدیل آنها به سرمایه نمادین می توان تولید ارزش و ثروت نمود.
عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی را دو رخداد عظیم یک قرن اخیر در کشور ایران دانست و بر نقش مردم استان و بختیاری ها در انقلاب مشروطه تاکید کرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان کشور بر لزوم گرامیداشت بزرگان و مفاخر بختیاری، سرداران انقلاب مشروطه و اسناد و بناهای بازمانده از انقلاب مشروطه را فرصتی برای معرفی و توسعه استان چهارمحال و بختیاری دانست.

عالی فعال نمودن دیپلماسی عمومی با محوریت روابط عمومی ها برای معرفی میراث فرهنگی، هنری، سرمایه های طبیعی، تاریخی، هویتی و مفاخر و سرداران مشروطه را پیشنهادی جهت خروج استان از وضعیت توسعه نیافتگی کنونی دانست.

وی با تاکید بر نقش امید در اعتماد بین دولت و ملت و مردم و مسئولین، تصریح کرد روابط عمومی ها از آنجایی که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین می باشند به مثابه یک نهاد امید آفرین در جامعه عمل می کنند.

عالی با برشمردن چالش های فراروی روابط عمومی ها، آموزش را یکی از ضروریات در دو سطح مدیران و روابط عمومی ها دانست.

وی عدم شفافیت و اطلاع رسانی به موقع را موجب انتقال مرجعیت رسانه ای از درون مرزهای کشور به بیرون از مرزها و سوء استفاده بیگانگان و رسانه های خارجی از مسائل کشور دانست.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1317959
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.