حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از خادمان حسینی این استان افزود: عظمت حرم اهل بیت(ع) در شهرهای مشهد، قم، کربلا، نجف و سوریه گواه بزرگی بر این دستاورد است.

وی، اعتلای فرهنگ ناب شیعه را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی با بالندگی در این راستا گام برداشته و امروز پیام و آرمان‌های شیعه در جهان فراگیر و موجب بیداری ملت‌های آزادیخواه شده است.

نکونام، تقویت مکتب حسینی(ع) را از راه‌های مصون‌سازی نظام در برابر هجمه‌های دشمن دانست و اظهار داشت: بی‌شک هر ملتی که خود را مجهز به سلاح فرهنگ ناب حسینی کند هیچ خطر و تهدیدی نمی‌تواند به آن آسیب برساند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با قدردانی از خدمات خادمان حسینی این استان، تصریح کرد: فعالان مکتب حسینی با تلاش خود در این عرصه کارنامه درخشانی از خود برجای می‌گذارند.

نکونام با بیان اینکه ظرفیت اربعین در عالم تشیع بسیار زیاد است، افزود: عدل مطلق جهانی در ظرفیت اربعین شکل می‌گیرد و کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند در عالم قیامت به پادشاهی می‌رسند.

وی در ادامه عملکرد ستاد عتبات عالیات این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این ستاد در استان و کشور خوش درخشیده و امید است در ادامه مسیر نیز شاهد بالندگی بیش از پیش آن باشیم.

در این نشست از جمعی از خادمان زائران حسینی و اربعین تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.